Jäsenpostia lähetetty

Uusin Bassetposti on lähetetty jäsenille! Jos et saanut mailia niin olethan yhteydessä jäsensihteeriin. Tällä kertaa Bassetpostissa mukana mm. kasvattajahaastattelu (kennel Tähtiloiston) sekä paljon tärkeää terveysasiaa. Bassetpostissa käsitellään myös terveystutkimuksia sekä yhdistyksen kotisivuilleen avaamaa terveyskyselyä, jolla kartoitetaan kasvain- ja syöpäsairauksien esiintyvyyttä. Toivomme että mahdollisimman moni vastaa kyselyyn. Myös terveiden koirien vastaukset ovat tärkeitä. Löydät kyselyn osoitteesta http://www.bassethoundyhdistys.com/basset-hound/terveys/terveyskysely-health-survey/

Virtuaalinen koiranäyttely basset houndeille

Ken on heistä kaikkein kaunein..
Järjestämme virtuaalisen koiranäyttelyn basset houndeille! Tule mukaan tekemään alkuvuoden hauskinta näyttelyä!

Luokkajako on seuraavanlainen:
Urokset ja nartut kilpailevat omissa luokissaan.

• pikkupennut 2 kk – alle 5 kk
• pentuluokka 5 kk – alle 9 kk
• junioriluokka 9 kk – alle 18 kk
• nuortenluokka 15 kk – alle 24 kk
• avoinluokka alkaen 15 kk
• valioluokka alkaen 15 kk (koiran tulee olla jonkun maan muotovalio)
• käyttöluokka
• veteraaniluokka alkaen 8 vuotta
• sateenkaarisillan kaunein (voit osallistua myös edesmenneen koiran kuvalla, luokassa ei ikärajoja)

Tuomari: Taija Turkia, Kennel Hopeless

Palkinnot:
Jokainen koira saa arvostelun.
Jokaisen luokan paras uros ja narttu saavat ladattavan diplomin.
Paras pentu, Paras juniori, Paras veteraani voittavat 10 € lahjakortin Mustiin ja Mirriin.
Paras uros ja paras narttu voittavat 20 € lahjakortin Mustiin ja Mirriin.
Best In Show voittaa 30€ arvoisen lahjakortin Mustiin ja Mirriin.
Luvassa myös yllätyspalkintoja!

Höntsäluokat:

• Parhaat tirsat
• Paras pää
• Kaunein peppu

Tuomari: Anne Palmroth

Höntsäluokkien palkinnot: luokkien voittajat saavat ladattavat diplomit. Paras höntsä voittaa myös 20€ lahjakortin Mustiin ja Mirriin.

Osallistuminen:
Osallistumismaksu on 5 € per koira joka maksetaan yhdistyksen tilille FI0315193000176848 (saaja Suomen Basset Hound Yhdistys Ry). Laita maksaessasi viestikenttään koiran nimi.
Kaunein Basset Hound-kisaan osallistuessasi, lähetä hyvä seisotus kuva koirastasi osoitteeseen bassethoundyhdistys@gmail.com. Kerro viestissä mihin luokkaan koirasi osallistuu, koiran sukupuoli, virallinen nimi sekä yhteystietosi.

Höntsäluokkiin voi osallistua lähettämällä kategoriaan sopivan kuvan.

Kuvia voi lähettää 4.3.2021 asti.

Kuvat tullaan julkaisemaan yhdistyksen facebook- ja kotisivuilla. Lähetäthän kuvia joiden käyttöön sinulla on lupa.

Tilaa oma Basset Hound kalenteri 2021

Basset hound kalenteri 2021 on painossa! Kiitos kaikille kuvia lähettäneille! Tänä vuonna kuvakilpailun voitti Camilla Walch ja kalenterin kantea komistaa Bob basset, onneksi olkoon! Kalenterin hinta on 17 euroa + postituskulut. Voit tilata omasi Anulta, ahlrooslehmusanu@gmail.com

Tuotot käytetään lyhentämättömänä basset hound-rescuen hyväksi.

Kalenterikisa

Kuvien äänestys alkanut.
Kiitos kaikille kuvia lähettäneille!

Eniten tykkäyksiä saanut kuva pääsee kalenterin kanteen ja kuvaajalle lähtee vuoden 2021 kalenteri palkinnoksi!
Kuvia voi äänestää myös perinteiseen tyyliin:
1. Valitse jokaisesta vuodenajasta kolme suosikkiasi (yht. 12 kuvaa) ja merkkaa ne ylös.
2. Lähetä valintasi sähköpostilla osoitteeseen bassethoundyhdistys@gmail.com. Kerro selkeästi mitä kuvia haluat äänestää, esim näin:
”Haluaisin äänestää kuvia
Kesä 1,2 ja 3
Syksy 1,2 ja 3
Talvi 1,2 ja 3
sekä Kevät 1,2 ja 3.”
Kuvia ehtii äänestää 12.11.2020 asti.

Kalenterikuvakilpailu alkanut!

Jo perinteeksi muodostunut kalenterikuvakilpailu on alkanut. Palkintona vuoden 2021 basset hound kalenteri. Voittajakuva pääsee myös kalenterin kanteen.

Kuvia voi lähettää 6.11.2020 asti osoitteeseen bassethoundyhdistys@gmail.com

Kalenterin tuotoilla tuetaan basset houndien rescuetoimintaa.

Osallistumalla kuvakilpailuun ja voit voittaa itsellesi vuoden 2021 basset hound kalenterin. Kansikuvakilpailusta järjestetään facebook-äänestys. Eniten tykkäyksiä saanut kuva pääsee kanteen ja voittaja saa kalenterin ilmaiseksi. Voit lähettää äänesi myös perinteisesti sähköpostilla. Äänestyksen alkaminen julkaistaan erikseen.

Kuvien lähettäminen ja kisan säännöt:

• Kuvan täytyy olla sinun itsesi ottama.

• Kuvan täytyy olla teknisesti laadukas ja mahdollisimman iso (1-9 MT). Valokuvat tarkastetaan niiden saapuessa, mutta lopullinen päätös kuvien painokelpoisuudesta tehdään kuitenkin vasta painossa.

• Kuvassa täytyy olla basset hound – on hyvä, jos kuvasta käy ilmi myös koiran houndimainen luonne. Kyseessä ei ole “luontokalenteri” vaan koirakalenteri, joten koiran täytyy olla ehdottomasti “isossa pääosassa”, ei taustalla pienenä.

• Kilpailussa on neljä kategoriaa: Kevät, Kesä, Syksy ja Talvi. Kilpailuun saa lähettää yhden kuvan per kategoria (eli yhdeltä osallistujalta/perheeltä voi kisassa olla mukana yhteensä neljä kuvaa).

• Kuvan tiedostonimestä tulee käydä ilmi mihin kategoriaan mikäkin kuva osallistuu.

• Lopulliseen kalenteriin valitaan kaksitoista kuvaa, jotka kaikki ovat eri kuvaajan ottamat.

• Suomen Basset Hound Yhdistys Ry:llä on oikeus julkaista kilpailuun osallistuneet valokuvat internet-sivuillaan ja Rescue-toiminnan hyväksi julkaistavassa kalenterissa. Kuvan yhteydessä mainitaan kuvaaja.

Osallistuminen pähkinänkuoressa:

1. Perehdy kilpailun sääntöihin.

2. Valitse 1-4 kuvaa (1 per vuodenaika eli siis max 4 kuvaa/ osallistuja) ja tarkista että ne ovat laadukkaita. Nimeä valokuvat vuodenaikojen mukaan. Ilmoita myös minkäniminen koira (tai koirat) kuvissa esiintyy.

3. Lähetä kuvat osoitteeseen bassethoundyhdistys@gmail.com, viimeistään 6.11.2020. Liitä sähköpostiin myös yhteystietosi.

4. Odota kuittausta, että kuvat ok. Jos kuittausta ei kuulu parin päivän sisään, ota uudelleen yhteyttä. Kuvia voi lähettää 6.11.2020 asti osoitteesseen

bassethoundyhdistys@gmail.com

Kalenteri on Suomen Basset Hound- yhdistys ry:n koostama ja sen tuotoilla tuetaan basset houndien rescuetoimintaa.