Kalenterikuvakilpailu alkanut!

Jo perinteeksi muodostunut kalenterikuvakilpailu on alkanut. Palkintona vuoden 2021 basset hound kalenteri. Voittajakuva pääsee myös kalenterin kanteen.

Kuvia voi lähettää 6.11.2020 asti osoitteeseen bassethoundyhdistys@gmail.com

Kalenterin tuotoilla tuetaan basset houndien rescuetoimintaa.

Osallistumalla kuvakilpailuun ja voit voittaa itsellesi vuoden 2021 basset hound kalenterin. Kansikuvakilpailusta järjestetään facebook-äänestys. Eniten tykkäyksiä saanut kuva pääsee kanteen ja voittaja saa kalenterin ilmaiseksi. Voit lähettää äänesi myös perinteisesti sähköpostilla. Äänestyksen alkaminen julkaistaan erikseen.

Kuvien lähettäminen ja kisan säännöt:

• Kuvan täytyy olla sinun itsesi ottama.

• Kuvan täytyy olla teknisesti laadukas ja mahdollisimman iso (1-9 MT). Valokuvat tarkastetaan niiden saapuessa, mutta lopullinen päätös kuvien painokelpoisuudesta tehdään kuitenkin vasta painossa.

• Kuvassa täytyy olla basset hound – on hyvä, jos kuvasta käy ilmi myös koiran houndimainen luonne. Kyseessä ei ole “luontokalenteri” vaan koirakalenteri, joten koiran täytyy olla ehdottomasti “isossa pääosassa”, ei taustalla pienenä.

• Kilpailussa on neljä kategoriaa: Kevät, Kesä, Syksy ja Talvi. Kilpailuun saa lähettää yhden kuvan per kategoria (eli yhdeltä osallistujalta/perheeltä voi kisassa olla mukana yhteensä neljä kuvaa).

• Kuvan tiedostonimestä tulee käydä ilmi mihin kategoriaan mikäkin kuva osallistuu.

• Lopulliseen kalenteriin valitaan kaksitoista kuvaa, jotka kaikki ovat eri kuvaajan ottamat.

• Suomen Basset Hound Yhdistys Ry:llä on oikeus julkaista kilpailuun osallistuneet valokuvat internet-sivuillaan ja Rescue-toiminnan hyväksi julkaistavassa kalenterissa. Kuvan yhteydessä mainitaan kuvaaja.

Osallistuminen pähkinänkuoressa:

1. Perehdy kilpailun sääntöihin.

2. Valitse 1-4 kuvaa (1 per vuodenaika eli siis max 4 kuvaa/ osallistuja) ja tarkista että ne ovat laadukkaita. Nimeä valokuvat vuodenaikojen mukaan. Ilmoita myös minkäniminen koira (tai koirat) kuvissa esiintyy.

3. Lähetä kuvat osoitteeseen bassethoundyhdistys@gmail.com, viimeistään 6.11.2020. Liitä sähköpostiin myös yhteystietosi.

4. Odota kuittausta, että kuvat ok. Jos kuittausta ei kuulu parin päivän sisään, ota uudelleen yhteyttä. Kuvia voi lähettää 6.11.2020 asti osoitteesseen

bassethoundyhdistys@gmail.com

Kalenteri on Suomen Basset Hound- yhdistys ry:n koostama ja sen tuotoilla tuetaan basset houndien rescuetoimintaa.

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s